24 Ekim 2008 Cuma

Kewell


Tifil gunlerini gecirdigi Leeds United'da gelecegin en buyuk yildizlarindan birisi olarak gosteriliyordu. Ne yalan soyleyeyim o zamanki uzun saclariyla falan pek bi artist gozukmustu bana Istanbul'daki mactan once. Bazi budist karakterli insanlar vardir ters bir aninizda hisimla saydirsaniz durup bir dusunursunuz "ulan bu herif bana ne yapti da ben onun ailesindeki cift X chromosomlularinin hatirini soruyorum?" diye. Iste 2000'deki o meshur macta ettigim kufurlerde oyle bir keyifsiz tad vermisti Harry Kewell. Misal Eric Cantona veya Dennis Wise bu gruba tabi degildir. Onlara gonul ve vicdan rahatligiyla bolca saydirabilirsiniz. Harry'i de bu ekolden sanmistim ama tam tersi cikmisti. Hatta ne yalan soyleyeyim rovansta Popescu numaradan kirmizi kart gostertince, televizyon karsisinda kol gosteren bu bunye icten ice Popescu'ya sitem etmisti yakti genc cocugu diye. Devran dondu herif Galatasaray'da oynuyor, hatta muhtesem oynuyor. Inanmasi guc. Gerci vasat oynasa bile kendisini severdik gibime geliyor. Iyi ki geldin guzel insan. Erkenden gitmek falan yok, valla birakmayiz.

0 Yorum: