19 Mayıs 2008 Pazartesi

Keyifli Aramalar - III


Lafi cok uzatmadan bu haftanin keyifli aramalarina geciyorum...

5- Minecan Beyazadam: Evet, ben de begeniyorum kendisini yahu... Hadi benden size bir kiyak: kendisi ve diger guzeller icin buradan...

4- "boru" ne kadar: Boruyu niye tirnak icine aldigini anlamadim arayan arkadasin. Herhangi bir ozellik belirtmeden de, genel hatlariyla borunun ne kadar oldugunu merak etmek nasil bir ruh halidir?

3- alex ronaldo fernando torres gilberto silva maldonado ronaldinho eto,o: Aziz Yildirim'in bizim siteye girecegini dusunurdum, ama seneye takiminda gormek istedigi yabancilari Google'layacagini dusunmemistim. Maldonado'yu takima neden kazandirdigi anlasiliyor... Google'dan yapilan scoutluk bu kadar olur...

2- anelka henry'den daha iyi: Saka yapiyor olmalisin birader...

1- bacak arasi gozukuyor: Aman frikik olmasin...

Not: Hayir, istesem su son 2 aramayi uyduramam...

0 Yorum: