9 Temmuz 2008 Çarşamba

Okcu Adam

Aceto fi tarihinde bahsetmis ama kendisi bile unutmustur simdi ne yazdigini. Fener'in yeni golcusunun marka gol sevincinin manasi ok atan insan figuruymus (ben benzetemedim o ayri). Mazisi de Atletico'nun sembol futbolcularindan Kiko'ya dayanmakta. Kani kirmizi teni beyaz has Atleticolu Torres de arada bir Kiko abisine saygida kusuru eksik etmez. Bana biraz saga sola ates eden Dimas'i hatirlatiyor (fotografini bulan commentten girissin).
Nitekim Fener'in gol sevinci repertuari bu vesileyle genislemis oldu. Brezilyalilar'in yengecini hic sevemedim, Tuncay'in sus isaretini deplasmandaki Manchester macindan beri kendi seyircisinin bile sevdigini pek tahmin etmiyorum. En cok aklimda yer eden Tanju ile Gersonun ayakkabi tutma hareketi vardi. Bakalim "okcu" sevincine nasil bir goz asinaligimiz olacak. Galatasayli tabiatimiz pek sevdirmez herhalde.

0 Yorum: