14 Temmuz 2009 Salı

Keyifli Aramalar (yuvasinda)

Once ufak bir sitem... 2008'in Nisan'inda yazmisiz ilk Keyifli Aramalar postunu... Aradan gecen birbucuk senede, baska bloglara da sicramis konsept... Gonul isterdi ki, su ufacik dunyada bir maille "abi esinlendik" duysaydik...

Bu blogun ilk uc bes postunu attiktan sonra Aceto'ya attigim mail geldi aklima... "Abi senden gaz aldim, keyif aldim" diyerek... Hosuna gitmistir herhalde, insan dogasi...

Devam edelim...


Gectigimiz 10 gunun Keyifli Aramalari

5-
gs tv de cıkan anteraman videolu müzikler lincoln meria kewell pas şov: Masallah diyorum... "Videolu muzikler"de Cem Yilmaz'in sikca kullandigi "boyle espiriler, sakalar" tinisini aldim... Bahsi gecen video'yu Othello daha once blog'a asmisti.. Buradan buyrun.. (blogda sahsa ozel arama servisi verilmesi...)

4- 6 tane efes sarhos edermi: Agzinla ic arkadasim... Alti Efes'e gelene kadar blogda daha keyifli icki tavsiyesi var; Othello Bushmills'ten sasmazken; ben daha cok kokteyl seviyorum... (yazarin hafiften kiritmasi... kokteyl ne lan?)

3- digitürk justin tv de mac yayinlayan lara ceza verecek: Turk erkeginin top 3 korkularina girer bu... Ilki mutlaka "kisa donem kalkacakmis abi"... Yalniz ondan korkanlar haklilarmis, kalkti arkadas... Girmeyin vallahi her ihtimale karsi...

2- erkek kadininin pipisini yeme oyunu: Firat ete kemige burunmus... Bunla yetinmemis bilgisayarin basina oturunca boyle bol azotlu bir sonuc cikmis ortaya... Gel alnindan opeyim... (bu aramanin oyle ya da boyle bizim siteye dusmesi...)

1- futbol oynarken azrailin can almasinin videosu: Benim ebeveynler moderndi - korkutmadilar ocu, disci, igneci vesaire... Yalniz bu arkadasimizin ailesi cocugu futboldan cayirmak icin cok saglam girmis hadiseye. Korkma abi, hepimizin vadesi belli... (yazarin kaderci cikmasi... "can almasi"nin cok edebi olmasi?)

1 Yorum:

Unknown dedi ki...

kısa dönem kalkmadı. ortaya öyle bir söylenti atıldı. bunun sayesinde ağustos döneminde pek çok genç TSK kapısına birikecek.