12 Kasım 2009 Perşembe

Yaslandikca huysuzlasiyor: Alex


Manchester United sevgim Cantona'nin Devils'deki ikinci sezonuna rastlar... 93 senesi... Premiership baslayali 1 sene olmus, ilk sampiyon United... Nereden, nasil takip ediyoruz hatirlamiyorum... Hos cok seyi hatirlamiyorum ya o zamanlardan... Yakacik'taydi okulum... Okuldan cok servisi hatirliyorum...

Alex Ferguson ismi o yasta hic bir sey ifade etmiyor... Teknik direktor denince bir Gordon Milne bir de Sepp Piontek biliyoruz zaten o zamanlar... Mustafa Denizli yine edebiyat mezunu, ama bu kadar rahatsiz etmiyor Besiktaslilari...

Manchester'de bir adam var... Ona tav oluyoruz herhalde... Cantona ismi... En azindan yabancilari sadece soyadlariyla tanidigimiz donem... Hastasi oluyoruz dik yakalarin... O gunden beri suruyor Manchester sevgimiz...

Lafi uzatmamak lazim...

Sir Alex'in Manchester kariyeri neredeyse benle yasit (ben 2 yasinda okumayi sokmeye calisirken, abim Best-sonrasi Manchester'i adam etmeye calisiyordu). Saygimiz da sevgimiz de sonsuz...

Yalniz, 20 senedir yapamadigi bir sey var Ferguson'un... Dilini tutmak... Sunderland deplasmaninda biraktigi 2 puan bam teline baski yapmis olacak ki, macin hakemine dair "bu maci yonetecek halde degil" ana temali bir roportaj vermis... Ingiliz federasyonun cevabi 2 maci ertelemeli, toplam 4 mac ceza vermek olmus...

Ingiltere simdi ayakta... "Hem mac icinde hakeme hakaret et, hem mac sonrasinda hakemi kucuk dusuren aciklama yap, 4 mac ceza ile kurtul, olur mu oyle sey" diyorlar (kendimi Star gazetesi gibi hissettim su alintiyla)...

Olur agalar...

Olur pasalar...

Butun antrenorler esittir...

Bazilari daha esit...

Derin not: 1000'e yakin post attik, su kliseyi kullanamamistik... Bi rahatladim biliyor musun sevgili okur...

0 Yorum: