5 Nisan 2009 Pazar

Haftasonu ozel - Mactaydım I


Yeni bir yazi dizisiyle donuyorum bloga... 

Yurt disinda yasadigim icin, Istanbul'a cok sik gelemiyorum... Son gelisim 1.5 sene oncesine rastlar - 2007'i 8'e bagladigimiz donem. 

O gelisimde, Besiktas'in icerideki macina rastlamadigim icin; Fenerbahce - Trabzon macina gitmis; 3-2 biten macta, maci Fener tribununden izlemistim (Al Pacino'nun Devil's Advocate filminde, kiliseye giris sahnesini hatirlayin...)

Istanbul'daki dorduncu gunumde, simdiden iki maca gitmis bulunmaktayim... Onumuzdeki gunlerde, macta neler oldugunu, uzun suredir ayri kaldigim Istanbul'da neler yaptigimi yazacagim... Bakalim, keyifli olacak gibi... Baslayalim... 

Besiktas'in Kayseri macina denk geldigimi gorunce, hemen bizimkilere haber ucurdum: "Birinden kombine bulabilir miyiz" diye (ekonomik kriz bizi teget gecmiyor usta; neresinden koparsak hesabi). 

Lakin, takim iyi olunca, kombine bulmak da mumkun olmadi. 

Bir takim islerle ugrasiyor oldugumdan, bu sefer babama sordum: "Biletix'ten almak lazim, eski veya yeni aciktan"  diyerek... "Kapalidan alma" dedim, "izlenmez oradan... Numarali da gereksiz."

Kale arkasinda oturmayi karizmamiza yediremeyen babam, "bari daha iyi yerden olsun" diyerek, Kapali Alt'tan almis bileti... 

Ha unutmadan soyleyelim - fanatik Fenerbahceli kendisi... Kendi stadlarinda, tiyatro tadinda takip edilen maclar oldugundan, Inonu'yu de oyle sanmis olacak - "rahat rahat izleriz" diyordu... 

Netice itibariyle, Fenerli bir baba, Amerika'dan ziyarete gelmis oglunu, Carsi'nin organize ettigi - mesale yuruyusu diye bir hadisenin yapilacagi Kayseri macinda, Carsi'nin gobeginde mac izlemeye goturuyordu... 

Al sana kultur mozaigi... 

Yarin: Biber dolmasi yiyemeden, biber gazi yedim... 

0 Yorum: