23 Mart 2008 Pazar

Isin hamali


Futbolcunun gencini severim; Magripli'nin onceden bahsettigi gibi.

Hos boyle dedigimde bir garip anlam cikiyor ortaya. Oraya odaklanmadan asil bahsedecegim konuya geleyim...

Futbolda spesiyalistlere inanmayanlardanim. Evet; bir oyuncu bir spesifik seyi cok iyi yapabilir; hatta sirf o yuzden kadroda kendine yer bulabilir; lakin sadece tek yonlu oyuncu bana keyif vermiyor.

Bu, Jardel gibi gol atma ozelligi de olabilir; Ibrahim Uzulmez gibi dana gibi kosmak da olabilir; Claude Mekalele gibi adam kesmek de olabilir. Ben sevmiyorum arkadas; oyuncu dedigin, oyunun her yonunu oynamaya calisacak, hele buyuk takimda oynuyorsa; bunu basaracak da...

Isin hamali diye yillardir ekmek yiyenlerin en unlusu Makelele... Kongo'nun Zaire oldugu yillarda dogan, sonradan Fransiz milli formasi giydi yillarca...

Bugun de Chelsea'in Arsenal'i 2-1 gectigi macta ilk 11'deydi... Yas rahat vardir 35-36; hala isin hamalligini iyi yapiyor...

Lakin ben hala isinamadim bu arkadaslara; yillarca da bizim Tayfur'a alisamamistim; neyse ki o birakti...

0 Yorum: