15 Mayıs 2009 Cuma

Adebayor Gider Mi?

Guardian diyor ki taliplileri arasinda Milan (gecen sene oldugu gibi) ve de Chelsea varmis. Abramovic de hastasiymis bu yurumeye anca 4 yasinda top gordukten sonra tenezzul eden Togolu'nun. Pek tabi ki boyle bir transfer hadisesine Manchester City'nin de bodoslama dalmasini bekleyebiliriz. Direkman Togo'nun gayri safi milli hasilasini teklif etmelerini bekliyorum ben sahsen (2.5 milyar dolar). Arsene Wenger bir aciklamasinda Adebayor'u satacaklarini yarim agizla yalanladiktan sonra "bir futbolcuyu satacaksak Ingiltere'de rakiplerimize bile satmakta sorun gormuyorum" diye eklemis.
Bence de satilmali Adebayor. Yas artik 25 olmus, kadronun geri kalaniyla arasindaki jenerasyon farkindan dogan anlasmazliklar ortaya cikabilir. Ayrica Arsenal'de liderlik vasfina yaklasmis tek oyuncu. Ne olur ne olmaz, maclarda isler ters gittiginde ve takim "self destruct mode"a girdiginde takimi derleyip toparlayacak bir figure her an donusebilir. O nedenle bir an once bir rakibe satilmali ki en olgun cagini Arsenal'de gecirmesin. Henry gibi baska bir takimin efsane kadrosunda yer alsin. Yalniz Adebayor gider de Arsene hoca Danimarka'nin Batuhan'i Bendtner'i birinci santrfor diye onume koyarsa kendisiyle cok pis papaz oluruz simdiden soyluyorum. Wenger bana hikaye anlatmasin.

0 Yorum: