25 Ocak 2009 Pazar

Turksel super liiig...


Saat farki nedeniyle, haftasonlarim bir cok okuyucudan farkli gelisiyordur buyuk ihtimalle...

Benim icin, yilin 34 haftasinin en buyuk keyfi; sabah uyanip, televizyonun karsisina gecip, sabah 9'da, kahvalti (ve bazen es-dost) esliginde lig maci izlemektir...

Lige 1 ay ara verilince; bu keyfi de ozlemistim...

Cumartesi gununun maci, beni bayagi hayal kirikligina ugratti.

Cok kotu bir Denizlispor'u yakalamis olan, buna ragmen kopuk kopuk oynayip, bir turlu hucumda cogalamayan bir Besiktas'i izlemek, beni Denizli'nin yetenekleri ile ilgili olarak daha da karamsarliga itti...

Pazar gunku mac ise, benim son zamanlarda en cok keyif aldigim TSL maci idi...

Orta sahasi hic olmayan bir Fenerbahce karsisinda, ozellikle bekleri ile ileri cikmayi dusunen, bayagi bayagi top oynayan Trabzon'u izlemek buyuk keyifti...

Direncsiz orta sahalar ile oynanan TSL maclari, kaliteli olmasa da, keyifli maclara yer yer sahne oluyor... Dunku macin golsuz gecmesinin iki nedeni vardi: Volkan ve Sylva. Ikisi de muazzam oynadilar...

Galatasaray'a gelince...

Saha + M. Yildiz + Abdulkerim'in sag ayagi = 2-0'lik net bir maglubiyet...

Umit Karan'i "Cok Ayip" dedigi icin atan hakeme ise hic deginmiyorum. O kartin cezasi kalkar arkadas...

Ligin geri kalanini takip edemedim (yazariniz, gonul ve maddi islerinden dolayi bu ara bayagi mesgul) onlar da baska bir zamana kalsin...

Not: Batugol 1'de 1 yapmis... Takipteyiz.

0 Yorum: