22 Ocak 2009 Perşembe

Turnuva Marslari



Sampiyonlar Ligi marsi kadar etkileyici "jingle" az vardir. Marsin hem tamaminin hem de tek tek dizelerinin crescendolarla costukca costuran bir dinamigi vardir. Kura cekiminden, maclardan once takiminiz o sene katilmissa iyice bir havaya sokar adami. Nereden aklimiza geldi durup dururken? Sampiyonlar Ligi disinda da mars denemeleri varmis. FIFA, UEFA kupasi ve Major League Soccer. Hepsi suradan dinlenebilir. Hicbiri SL gibi olmamis nitekim. UEFA Kupasi muzigi terletmeyen deodorant muzigi, MLS tam bir kopya, FIFA'ninkine ise eh iste...

5 Yorum:

Genç Arsenal dedi ki...

sanırım futbol için yapılan en güzel marş. daha iyisinin geleceğini sanmıyorum. dinledikçe tüyleri ürperten maç başlıyor havası veren bir marş

aşkın dedi ki...

Ben tekno versiyonunu bulmuştum o da güzeldi

Othello dedi ki...

@askin: Ben de duydum guzel oldugunu. Buldugun takdirde soyle de yayinlayalim.

aşkın dedi ki...

Buyrun:

http://rapidshare.com/files/188853416/Uefa_Music_-_Techno_Version.mp3.html

Adsız dedi ki...

Uzun süredir telefonumun melodisidir.