18 Nisan 2008 Cuma

Cimlere Basma Avram

0-1 kazandiklari Everton macindan sonra Avram Grant'in basin toplantisi:

Soru: Hakedilmis bir galibiyet miydi Avram?
Grant: Evet
Soru: Performansiniz hakkinda sizi en memnun eden neydi?
Grant: Memnunum
Soru: En memnun eden neydi?
Grant: Bilmiyorum.
Soru: Burada kazanmak sizi rahatlatti mi?
Grant: Evet
Soru: Soyleyecek soz bulamiyor gibisiniz. Bugunku galibiyetten mi memnunsunuz yoksa performansinizdan mi?
Grant: Ikisi de.
Soru: Dikkatiniz daginik gibi. Bir problem mi var?
Grant: No problem.
Soru: Bir durum mu var?
Grant: Hayir. Ben iyiyim. Soyleyecek bir seyim yok.
Soru: Chelsea taraftarlarina bir mesajiniz var mi?
Grant: Sen Chelsea taraftarlarini mi temsil ediyorsun?
Soru: Taraftarlar sampiyonluk sansinizin devam ettigine inaniyor olmali. Onlara bir mesajiniz var mi?
Grant: Yok.
Soru: Bu sonuc tekrardan sampiyonluk yarisinda oldugunuzu gosteriyor mu?
Grant: Bilmiyorum.
Soru: Normalden az konusuyorsunuz. Sky TV maci persembeye aldigi icin mi?
Grant: Belki sizin yuzunuzdendir. Bilmiyorum. Ben iyiyim.
Soru: Hala sampiyonluk yarisinda olup olmadiginizi bilmiyor musunuz?
Grant: Hayir
Soru: Hayir demek daha mi kolay Avram?
Grant: Cevap vermek istemiyorm. Iyi soru. Cevap vermek istemiyorum.
Soru: Sky yuzunden mi?
Grant: Sky iyi. Izlemekten zevk aliyorum.
Soru: Gazetelere karsi bir protesto mu?
Grant: Hayir, neden?
Soru: Baska neden buraya gelip butun sorulara cevap vermeyi reddebilirsiniz ki?
Grant: Ben her soruya cevap veriyorum.
Soru: Manchester United'in iki puan arkasindasiniz. Hala yarisin icinde olup olmadiginiz bilmiyor musunuz?
Grant: Hayir
Soru: Oyunculara da sampiyonluk yarisinin icinde olup olmadiginizi bilmediginizi mi soyluyorsunuz?
Grant: Oyunculara soylediklerim baska sey. Oyunculara soylediklerimi mi soylememi istiyorsunuz.
Soru: Sadece su soruya cevap vermenizi istiyoruz. Sampiyonluk yarisinda misiniz?
Grant: Bilmiyorum
Soru: Sonuctan dolayi olumlu kamuoyu elde etmeyi mi yoksa bu garip sessizligi mi tercih ediyorsunuz.
Grant: Uzgunum. Siz istediginizi yazabilirsiniz. Bende istedigim cevaplari veririm
Soru: Evet/hayir oyununu oynadiniz mi Avram?
Grant: -

0 Yorum: