4 Nisan 2008 Cuma

Yorum (Comment) dedigin...

Bugun yorumlardan yana sansimiz bol... Cogu yazdiklarimizi begenmemis, bazilari komik bile bulmus... Cok dolduktan sonra yazdigimiz bir yaziya gelmis cogu yorum, demek ki boyle sivri ve kalitesizce yazmak lazim; gerisi ilgi gormuyor...

Sansur uygulamiyoruz yorumlara, atis serbest, okumaniz bizim icin keyifliyken, bir de katkida bulunanlara can feda...

Neyse bunlar laf-i guzaf...

Yalniz, oyle bir yorum var ki, o cok hosuma gitti iste...

http://www.istanbultrails.com blogunun yazari Max kardes; keyifli bir yorum birakmis.

O keyifli blogla ile ilgili ufak bir yazi yazmistim...


Hi,

thanks a lot for the nice review and mentioning my blog on yours.

Since my audience is not Turkish speaking, it makes very little sense to write about yours unfortunately.

Nevertheless, I will put a blogroll on mine that refers to your site, hence will give us both google credits.

There is no need to publish this comment of course, but since I couldn't find an e-mail address to contact you, I did it this way.

Congratulations with your nice blog. Keep up the good work. Kind regards, Max.

Max'cim... Dil, yazi, konu farketmez... Maksat gonuller hos olsun...

Cheers, mate. Enjoy your time in Istanbul...

2 Yorum:

muhder dedi ki...

sanırım taşlardan birisi bana doğru gelmiş=)bloga ilk girişim dolayısıyla ilk yorumlarım bunlar. ama o yazınız gerçekten aşırı kaçmış ve o kadar bariz ki bu aşırılık. ben de bundan bahsetmek istedim sadece. saygısızlık etmemeye çalıştım, sadece uzaktan nasıl göründüğünü kendimce aktarmaya çalıştım.yine de umarım kantarın topuzunda ayarsızlık yapmamışımdır umarım. yeni yorumlarda görüşürüz umarım=)

Othello dedi ki...

Asagidaki 1-2 baslikli postumda dedigim gibi; Besiktas mevzubahis olunca Comert'in yorumlarini fazla irdelemeye gerek yok. En sagliklisi "var misin iddiaya" diye gazlayip 20 dolarini almak.