19 Nisan 2008 Cumartesi

Mac Oldu: Arsenal 2 - Reading 0




Bizim kolej takimi bu sene havluyu atti malumunuz. Ama goze hos futbollari devam ediyor. Reading'i ligin ilk yarisinda oldugu gibi iki farki koyup gondermisler. Adebayor'un golu anlatilmaz yasanir. Mactan cok, Fabregas'in mac sonrasi "Umarim kariyerime Arsenal'de devam ederim" menseindeki sozleri gundem olusturmus. Fabragas'a acilen Arsenal web sitesinden Arsenal'de mutluyum aciklamasi yaptirsalar da, duman cikti bir kere.

Star man: Cesc Fabregas

Arsenal: Lehmann 6, Toure 7 (Eboue 60min, 6), Gallas 6, Song Billong 6, Clichy 6, Walcott 6, Fabregas 8, Gilberto 6, Hleb 5 (Denilson 74min), Van Persie 7, Adebayor 6 (Bendtner 73min)

Reading: Hahnemann 7, Murty 5, Sonko 5 (Duberry 73min), Ingimarsson 6, Rosenior 6, Bikey 6, Kebe 4 (Matejovsky 79min), Cisse 4, Harper 6 (Fae 73min), Convey 5, Kitson 6

Yellow cards: Reading: Kitson, Bikey, Sonko
Referee: P Walton
Attendance
: 60,109

0 Yorum: