22 Ocak 2008 Salı

02 Ocak 2008'de birlik mi; komsunun kume takimi mi?


Tumer konusunda cok sey yazilip cizildi. Normal. Besiktas'in kaptani oldugu sirada; "acik ve net soyluyorum, Turkiye'de Besiktas'tan baska bir takimda oynamam" dedikten bir kac hafta sonra Fenerbahce ile sozlesme imzaladigindan beri gundemden dusmedi.

Askerlik meselesi ile daha da goz onune geldi Tumer. 2 Ocak'ta birligine teslim olmak yerine, ulkeden apar topar cikmayi ve Yunanistan Super Liginin kumede kalmaya calisan takimina imza attigi konusuluyor simdilerde.

1.5 milyon Euro'ya Fenerbahce'ye imza attiginda cok da sasirmamistim. 32 yasinda, son transferini yapan bir futbolcu icin cok buyuk bir paraydi. "Askerlik yapmak yerine futbol oynamak istiyorum" dediginde de, mantikli bulabilirdim kendisini... Neticede, ust duzey futbol en fazla 35-36 yasina kadar oynanabiliyor. Kanun degismeli dediginde; "alirsin bu durumda olan futbolcudan 150 bin euro, askerligini lig arasinda bedava yapar" diye dusunenlerdendim.

Lakin, bu adamin en buyuk kabahati buyuk laf edip, arkasinda duramamasi. "Besiktas'li Tumer"'im dedi, Fenerbahce'ye gitti; "her Turk erkegi gibi askerligimi yapacagim" dedi; kacarcasina ulkeden ayrildi...

Ulkeye donusu sessiz sedasiz olmayacak Tumer'in. Askerlikten sogutmak suc; birlik belliyken yurt disina cikmak daha da suc... Ha, arkasinda gecen sene sigindigi - ama pek de koruyamayan - gucler var ise bilinmez. Asar bizi onlar...

0 Yorum: