25 Şubat 2009 Çarşamba

Efsaneliğin Eşiğindeki Üç Adam


Daha köprünün altından çok su akacak ama Galatasaray ve Fenerbahçe kendi bacaklarına sıkmaya devam ettikçe yukarıdaki üç isim şampiyonluğa bir adım daha yaklaşacak. Hepsinin de ortak özelliği kazanacakları şampiyonluğun kendilerini efsane konumuna getirecek olması. Bülent Uygun ligin 5. şampiyonunu çıkarabilir, Ersun Yanal Trabzon'u yıllar sonra şampiyon yapabilir, Denizli 3 büyüklerin hepsine ipi göğüsleten ilk hoca olabilir. Peki Galatasaray ve Fenerbahçe'nin olmadığı bir yarışta kazanılan bu başarı içe siner mi? Tek takım yürüse sinmez derdim ama 3 takım birden yarıştığına göre ismin önemi yoktur. İyi olan kazansın.

Anket her zamanki gibi sayfanın doksanında. Benim oyum Yanal'a.

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

ben de bülent kazansın istiyorum. fazlasıyla hakettiğini düşünüyorum.