23 Şubat 2009 Pazartesi

Haftasonu


Cuma gunu alisilmisin disinda bir Haftasonu postu attik... Orda da belirttigim gibi, Cumartesi gunu futbola uzaktim, lakin Pazar daha futbol dolu gecti... Bakalim...

Fenerbahce macinin ilk yarisini yarim yamalak izleyebildim... Artik Aragones midir, futbolcularin umursamazligi midir bilemiyorum, ama bu Fener; benim hatirladigim en kotu Fener...

Asil mac her zamanki gibi EPL'deydi; Bolton - West Ham macinin son 15 dakikasina yetisebildim... Izledigim bolumdeki futbol daha Turkiye liginde oynanmadi arkadas... O ne bindirmedir, o ne sagli sollu ataktir... West Ham cok istedi, ama Bolton iyi kapanarak uc puani aldi... West Ham'in sol acigi Uganda menseili Alman Savio gercekten cok iyi topcu. Kafa hizasinda, sert orta kesmeyi cok iyi biliyor kerata; duyariz adini yakinda sikca... (Lig Tv Macin Yildizi anonsu gibi olmasi... Tek harfle kafiye tutmasi...)

Pazar gunune Sivas - Eskisehir macinin ozetlerini izleyerek basladim... Evet mucadelenin hakki Eskisehir gibi duruyor; hatta Faruk'un elle mudahalesi net penalti... Kotu oynamaya basladi Sivas, fiksturleri de hayli zor... Sampiyonluk diyorlar; eger Mehmet Yildiz'in yaninda ikinci bir oyuncu oynamaya baslamazsa isleri zor... Sezer'in kumasi iyi...

IBB - Ankaragucu macina takildi gozum. Macin golleri son yillarin en komikleri arasinda... O stadda mac oynatmak futbola ihanet (postta Sansal tadi yakalamam...). Yahu, o stadi oraya hangi akil mantikla yaptik arkadas? Insaat Muhendisi pederle konusuyorum; "o staddan adam olmaz; ustunun kapanmasi astarindan pahaliya gelir" (kelime oyunu sever peder) dedi. Katiliyorum.

Galatasaray macina gelince... Sanirim gordugum en keyifli manset "Gulleri soldurdu" oldu... Mac oncesinde "Skibbe'yi herhalde ben gonderirim" demis... Gavurlar bu tur "ben demistim"lere "after the fact" der - "olduktan sonra babam da soyler"in Ingilizcesi...

Milan'in zar zor 1-0'la gectigi maci "Benim adim kirmizi"yi okurken dinledim... Haliyle cok bir fikrim yok. Beckham bu diyarlara geri donecekmis; yazik olur... Milan'da kendini buldu adam...

Ben haftalar once yazarken, blogosfer Van der Sar'la pek ilgilenmiyordu... Manchester Blackburn'u gecerken golunu de yedi; lakin kalede Kuszczak (Polonya'da Carkifelek oynanirken sesli harf almanin abes olmasi...) vardi... Van der Sar'in rekor arayisi devam ediyor...

Bu hafta CL haftasi... Yarinki maclar keyifli... Panathinaikos supriz, Roma plase...

Kalin saglicakla

0 Yorum: