1 Şubat 2009 Pazar

Haftasonu...


Hafasonu sirti basket sahasinda birakinca butun gun futbol izleme sansi buldum... Aklimda kalanlar...

Manchester United - Everton macini izledim - futbolun ne oldugunu hatirlamak icin arada bir EPL maci izlemek onemli. Manchester bu senenin tartismasiz sampiyonu (bahis sitelerinde hala para yatirabiliyor muyuz?); dunyada butun takimlar bir yerde, Barcelona ve Manchester baska bir yerde olmali...

Barcelona demisken... Messi 5000. golu atti... Bayagi da yakisti kardesime... (Fener'in X'inci golu Uche'den gelmisti; ona da sevinmistim...)

Fenerbahce yine yeni yeniden evinde puan kaybetti... Gaziantep Tabata and Co. halinde yine iyi top oynuyorlar... Forvetleri Beto biraz daha hareketli olsa, bugunku maci alirlardi...

Fenerle puanini esitleyen Besiktas yine kotu bir oyunla galip gelebildi. Takimda bir isik yok, benim gibi romantikler arada bir Yusuf'un bilek hareketlerinde heyecanlanmak istiyor, ama nereye kadar...

Galatasaray ve Trabzonspor haftayi kayipsiz kapadi... Nonda'nin golu Tello'nunki ile yarisir guzellikte (yazar kulunuz Tello'nunkini tercih ediyor)...

Ankaragucu ve IBB bu senenin dusmeye en yakin isimleri... Batugol 2 gol atti diye bu aralar mansetlere cikabilir, ama atis bicimine bakinca ben pek de heyecanlanmadim. Ayni macta Youla'nin 3 gol attigini da unutmayalim...

Kapanisi Amerikan futbolu ile yaptik bu haftasonu... Macin en keyifli aninin bitiminde baslayan The Office ozel bolumu olmasi; bu spora ilgimi anlatir...

0 Yorum: